CIK LIELA LOMA GOOGLE MEKLĒTĀJAM IR PAREIZA DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIEEJA?

Dzīvojot laikmetā, kurā ar interneta starpniecību ir iespējams pat iegādāties tik ikdienišķu preci kā maizi, kuru kurjers atved uz mājām, būtu muļķīgi neizmantot tiešsaistes sniegtās priekšrocības savu preču un pakalpojumu virzīšanai pie esošajiem un potenciālajiem klientiem. Šajā gadījumā vislabāk sadarboties ar cilvēkiem, kuri ir profesionāļi savā sfērā un mācēs ieteikt labākos risinājumus ik vienam klientam. Tieši mārketinga speciālists zinās visus trikus kā vislabāk virzīt tirgū savu biznesu vai kādu konkrētu produktu. SEO speciālists dos vislabākos padomus tam, kā veidot lielisku saturu un veiks esošā satura analīzi, atradīs un pielāgos piemērotākos atslēgvārdus un visādi citādi palīdzēs pilnveidot un uzlabot esošo mājaslapas saturu.

Uzzini vairāk – http://www.talsuvestis.lv/2020/11/25/kadel-seo-optimizacija-kluvusi-ipasi-nozimiga/

Sarch Engine Optimisation, jeb SEO mārketings, ir atsevišķa digitālā mārketinga forma un mārketinga sastāvdaļa, kas ir īpaši tendēta uz mājas lapu pielāgošanu un virzīšanu pie klienta interneta vidē. Sākotnēji tiek veikts SEO audits, kas novērtē lapas kvalitāti un visu to, ko ir nepieciešams mainīt un uzlabot, lai lapas rādītāji interneta meklētājā būtu labāki un to sasniegtu pēc iespējas lielāks interesentu loks. SEO pakalpojumi ietver vēl dažādus pakalpojumus – atslēgvārdu izpēte, kas ir viens no noteicošajiem un svarīgākajiem optimizācijas punktiem, satura izstrāde atbilstoši npieciešamajiem rādītājiem utt. Tieši atslēgvārdu izpēte ir noteicoša lapas kvalitatīvai uzlabošanai, jo google un citi interneta meklētāji tos izmanto, lai veiksmīgāk atrastu lietotāja pieprasīto saturu.

KĀ IEGŪT PĒC IESPĒJAS LABĀKUS REZULTĀTUS INTERNETA MEKLĒTĀJĀ?
Google ir interneta gigants, bez kā mūsdienās savu ikdienu nevar iedomāties neviens interneta lietotājs visā pasaulē. Vislabāko lapas apmeklējumu nodrošina tas, ja mājaslapa google meklētājā uzrādās pirmajās pozīcijās vai vismaz pirmajā lapā, ko, protams, var panākt ar sponsorēšanas palīdzību, bet ar SEO palīdzību to ir iespējams izdarīt armazākām izmaksām vai vispār bez maksas. Google reklāma var būt divējāda. SEO pakalpojumi tiek dēvēti par bezmaksas google reklāmu, kas sevī ietver iekšējo mājas lapas optimizāciju, satura optimizāciju un ārējo optimizāciju. Lai arī google izmantotie algoritmi mājas lapu virzīšanai ir vienādi, atšķiras nianses pēc kurām lapas tiek attēlotas noteiktā reģionā, piemēram, atšķiras. Mājas lapas tiek vērtētas pēc vairāk kā 250 faktoriem, tādēļ ir svarīgi, lai mājas lapas optimizācija tiktu nodota zinošu speciālistu rokās!